FAQ

Indien u hier geen antwoord vindt kunt u ons nog steeds contacteren op onze contactpagina.

Bestellingen

>

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Het is mogelijk om je bestelling nog te wijzigen, indien deze nog niet te ver in het proces is.
    Neem dus zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan telefonisch via 09 336 23 10 of je kan ook een mailtje sturen naar info@joostarijs.be.
    Als de wijziging is gelukt krijg je een bevestigingsmail van ons.

  • Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn bestelling?

    Ja, dat kan bij ‘stap 3. Afrekenen’, kan u in het vak ‘extra info’ toevoegen welke boodschap u wenst.

  • Kan u uw patisserie aan huis laten bezorgen?

    Deze worden aan huis of kantoor geleverd door onze chauffeur.
    Neem contact op via info@joostarijs.be voor de leveringstarieven.

  • Welke producten kunnen verzonden worden en welke niet?

    Alle pralines, macarons, koekjes, chocoladeartikelen en confiserie kunnen verzonden worden of besteld worden voor afhaling in de winkel in Gent.

    Alle patisserie en ijsproducten kunnen enkel besteld worden voor afhaling in de winkel in Gent.

  • Zijn de betalingen beveiligd?

    Alle betalingen via onze site zijn beveiligd dankzij de online betalingsdienst Stripe. Alle informatie wordt door Stripe versleuteld volgens een protocol dat voldoet aan de hoogste veiligheidsnormen. Het nummer van uw bankkaart wordt niet bewaard.

  • Hoe kan ik bestellen via uw website?

    U kan onze creaties bestellen via onze online shop: www.joostarijs.be

    Onze collectie bestaat uit verschillende categorieën (patisserie, chocolade, pralines, macarons, confiserie, ijs, koekjes).

    Zodra u uw selectie gemaakt heeft en de producten aan uw mandje hebt toegevoegd, kan u uw bestelling bevestigen in slechts enkele stappen.

    Opmerking: elke bestelling kan slechts op één adres geleverd worden. Het is dus niet mogelijk om voor één bestelling meerdere leveringsadressen te kiezen. Als u dit toch wil, moet u twee of meerdere bestellingen plaatsen.

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    U kan uw bestelling betalen per bankkaart: Bancontact, Visa, Mastercard, American Express, IDEAL en SOFORT.

  • Kan ik een taart personaliseren?

    U kan hiervoor kiezen tijdens het aankoopproces, wanneer u de keuze van het aantal personen heb ingevoerd.
    Hieronder kan u aanvinken of de taart al dan niet gepersonaliseerd moet worden met een plakketje. Hiervoor betaald u een meerkost van € 1,50.

    Opgelet, het aantal karakters is beperkt. Een korte boodschap oogt mooier.

  • Wat betekenen de woorden “Opgelet! Dit product is niet verzendbaar”?

    Omdat dit product te delicaat is, kan dit niet verzonden worden.
    Dit product kan echter wel online besteld worden, om op een opgegeven tijdstip op te halen in onze winkel.

    Afhalen via een online bestelling kan enkel in onze winkel in Gent.

  • Is mijn bestelling gevalideerd?

    Zodra uw bestelling gevalideerd is, ontvangt u een bevestigingsmail.

  • Hoe groot kan mijn bestelling zijn?

    Zoveel u wenst, indien het om erg grote bestellingen gaat raden wij u aan contact met ons op te nemen.

Contact

>

  • Hoe kan u ons bereiken?

    U kan ons bereiken van maandag tot zaterdag van 9u tot 18u30 via info@joostarijs.be .
    Mails worden beantwoord binnen de 48u.

    Voor dringende vragen kan u ons telefonisch bereiken op +32 (0)9 336 23 10.

  • Werken bij Joost Arijs?

    Stuur je motivatie en cv naar info@joostarijs.be.

  • Kan ik stage volgen in het atelier van Joost Arijs?

    Als u stage wenst te volgen kan dit enkel via een erkende opleiding en binnen het aantal beschikbare plaatsen op dat moment.
    Voor meer informatie mail naar info@joostarijs.be.

  • Ik ondervind een technisch probleem tijdens mijn aankoopproces.

    Onze technische dienst staat tot uw beschikking via info@joostarijs.be of telefonisch via +32 (0)9 336 23 10

  • Worden er workshops georganiseerd door Joost Arijs?

    Momenteel organiseren wij geen workshops.

  • Is het mogelijk uw atelier te bezoeken?

    Wij organiseren geen bezoeken. In ons atelier gelden erg strenge voedsel-, hygiëne- en veiligheidsvoorschriften.

  • Hoe snel krijg ik reactie op een email?

    Wij proberen er steeds voor te zorgen dat u binnen de 48u reactie krijgt op al uw vragen.

Producten

>

  • Biedt u vegan producten aan?

    Wij bieden momenteel orangettes met fondant chocolade aan.

  • Gebruikt u gelatine?

    In enkele van onze producten gebruiken wij gelatine.

  • Biedt u suikervrije producten aan?

    Wij bieden een tablet van zwarte chocolade aan die gemaakt is op basis van maltitol (een glutenvrije zoetstof op basis van granen).

  • Kunnen uw producten allergenen bevatten?

    Onze producten kunnen sporen bevatten van noten, melk, soja en gluten.
    Deze worden telkens vermeld op alle producten en op de website.

  • Hoe wordt uw patisserie gemaakt?

    Onze patisserie wordt gemaakt met veel liefde in ons atelier te Gent, grenzend aan de winkel.

  • Wat is de uiterste houdbaarheidsdatum van uw producten?

    Wij gebruiken geen bewaarmiddelen in onze producten, daarom kan de houdbaarheidsdatum van product tot product variëren, afhankelijk van de vulling en samenstelling.

    Onze pralines zijn houdbaar tot 3 weken na aankoop.
    Onze macarons kan u maximaal 5 dagen na de aankoop bewaren in de koelkast.
    Chocolade producten kunnen variëren tussen 3 maand en 6 maand.

    De houdbaarheidsdatum wordt vermeld op al onze producten.

  • Hoe kan ik uw macarons best bewaren?

    De macarons moeten onderaan in de koelkast (ongeveer 4°C) in de oorspronkelijke verpakking bewaard worden.

  • Hoe kan ik uw chocolade best bewaren?

    Wij raden aan onze chocolade op een koele en droge plaats tussen 14° en 18° te bewaren. U kan onze chocolade ook onderaan in de koelkast bewaren. Laat ze in dat geval wel in de oorspronkelijke verpakking zitten.

Verzendingen

>

  • Waar kan ik mijn factuur vinden?

    Enkel de packing list zal u bij u bestelling vinden, hierop staan geen prijzen vermeld.
    Uw betaalbewijs wordt automatisch verstuurd na de betaling van uw bestelling, bij de bestelling zelf is het ook mogelijk om voor “Print invoice” te kiezen.

    Indien u toch een factuur wenst te ontvangen, kan je een mailtje sturen naar info@joostarijs.be.

  • Wat moet ik doen als ik afwezig ben op de dag van de levering?

    Indien de geadresseerde van de bestelling afwezig is op het ogenblik van de levering, wordt een bericht van aanbieding achtergelaten in uw brievenbus en blijft uw pakje op u wachten.
    Uw pakje blijft 14 dagen beschikbaar in het afhaalpunt vermeld op het achtergelaten bericht.

    De geadresseerde moet het pakje afhalen op het adres dat vermeld wordt op het bericht van aanbieding of de status van uw bestelling.

  • Wat zijn de leveringstermijnen?

    U moet online bestellen indien u uw bestelling thuis wil ontvangen.
    Op onze online shop kan u de gewenste leveringsdag opgeven (van maandag tot vrijdag).

    De leveringstermijnen bedragen tussen 48 en 72 uur voor heel België.

    • Voor een bestelling op maandag – verwachte levering op dinsdag of woensdag
    • Voor een bestelling op dinsdag – verwachte levering op woensdag of donderdag
    • Voor een bestelling op woensdag – verwachte levering op donderdag of vrijdag
    • Voor een bestelling op donderdag – verwachte levering op vrijdag of maandag
    • Voor een bestelling op vrijdag – verwachte levering op maandag of dinsdag
    • Voor een bestelling op zaterdag – verwachte levering op dinsdag of woensdag
    • Voor een bestelling op zondag – verwachte levering op dinsdag of woensdag

     

  • Hoe worden uw producten vervoerd?

    Wij proberen ervoor te zorgen dat uw bestelling binnen de 2 werkdagen geleverd kan worden op het opgegeven adres.

    Deze worden verpakt in een isothermische verpakking met koelelement.

    De verpakking die onze creaties beschermd, werd speciaal ontworpen om de temperatuur tussen 8 en 18 °C te houden.

    Hierdoor behouden uw chocolades en makarons hun uitzicht, geur en smaak.

  • Kan u uw patisserie aan huis laten bezorgen?

    Deze worden aan huis of kantoor geleverd door onze chauffeur.
    Neem contact op via info@joostarijs.be voor de leveringstarieven.

  • Hoelang vooraleer jullie leveringen aankomen?

    Wij proberen ervoor te zorgen dat uw bestelling binnen de 2 werkdagen geleverd kan worden op het opgegeven adres.